International Forums > Dutch - Nederlands

Hoe kan ik devices van WAN naar VLANs krijgen

<< < (2/3) > >>

i81b4u:
No worries. Was in een bijdehante bui  ;D.

Nu heb je mij weer een beetje ... wat is (een) TS?

Northguy:

--- Quote from: i81b4u on September 08, 2022, 07:52:50 pm ---Nu heb je mij weer een beetje ... wat is (een) TS?

--- End quote ---

Topic Starter

i81b4u:

--- Quote from: Northguy on September 08, 2022, 11:33:30 pm ---Topic Starter

--- End quote ---

Dank u!  :)

John Driessen:

--- Quote from: BrakkeBezem on September 06, 2022, 03:06:51 pm ---Ik ken de apparatuur die je gebruikt niet, maar ondersteunt de DecoM5 ook vlans? Zo ja, dan is de managed switch misschien minder nodig. Echter het lijkt me niet handig om dan eerst naar je connectbox te gaan en dan weer terug naar opnsense om dan vervolgens weer naar buiten via de connectbox te gaan. Volgens mij zit hier dan iets niet helemaal jofel in je infra plaatje.
Wat John ook al aangaf, koop een goedkope managed switch met vlan support. Hang die aan je LAN kant van je opnsense.

--- End quote ---

De DecoM5 ondersteunen idd VLANs.

John Driessen:

--- Quote from: BrakkeBezem on September 06, 2022, 03:06:51 pm ---Ik ken de apparatuur die je gebruikt niet, maar ondersteunt de DecoM5 ook vlans? Zo ja, dan is de managed switch misschien minder nodig. Echter het lijkt me niet handig om dan eerst naar je connectbox te gaan en dan weer terug naar opnsense om dan vervolgens weer naar buiten via de connectbox te gaan. Volgens mij zit hier dan iets niet helemaal jofel in je infra plaatje.
Wat John ook al aangaf, koop een goedkope managed switch met vlan support. Hang die aan je LAN kant van je opnsense.

--- End quote ---

Dus jullie raden aan om toch een managed switch te kopen en OPNSense op een niet-virtuele machine te draaien. Dat betekent dus ook een extra laptopje kopen oid voor OPNSense.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version