International Forums > Dutch - Nederlands

Geen web interface toegang meer na updates en reboot.

(1/1)

daveo:
Beste,

Ik ben 2 dagen geleden begonnen met het evalueren van OPNSense. Uiteindelijk willen we dit in productie gaan inzetten, maar eerst goed testen. Ik loop nu tegen het issue aan, dat ik een update via de web interface heb uitgevoerd, systeem is herstart maar ik kan niet meer bij de Web UI komen. Ik heb 30 minuten gewacht en toen het nog steeds niets deed een backup teruggezet. (optie 13) .... helaas geen resultaat.

Ik krijg nu alleen toegang via de console, wie-o-wie kan mij helpen dit op te lossen? Ik heb geen idee wat er fout is gegaan. Hopelijk is dit incidenteel.

Hypervisor: VMWare Esxi 6.5

1. Pingen tegen de -interne- interface time-out, externe interface kan wel gepingt worden.
2. Interface intern is up
3. Pingen naar devices op het interne net (waar de web interface zit/lan) geeft Host is down en v.v.


Dank alvast,
Groet,
David.

daveo:
Oke, ik heb de firewall een factory reset gegeven en nu werkt het weer. Ik vermoed dat de oorzaak is, dat ik achteraf 1 interface heb toegevoegd via VMWARE en die als fail-over interface wilde configureren. Weet iemand of dit klopt? Is het beter om tijdens de initiƫle setup meteen 10 interfaces toe te voegen ?

Navigation

[0] Message Index

Go to full version